Monday, October 13, 2008

Segapaaride turniiri edenemisest

Segapaaride turniiri 14 eelvoorust on nüüd mängitud täpselt pooled. Hetkel oleme 109 puntiga kuskil keskel, edasipääsu tagav 16 koht on 12 punkti kaugusel. Seega asi pole lootusetu, kuid edaspidi tuleb väga hästi mängida ja õnne on ka vaja. Täpselt sama palju punkte on ka teisel Eestit (ja Lätit) esindaval võistkonnal, kus mängivad Jüri Aava Piret Raudsepaga, Sven Sester Ildze Straumega ja Maksim Karpov Ines Piibelehega. Loodame, et ei satu nendega praegu kokku (turniir on Šveitsi süsteemis), kuna siis ei saa mõlemad võistkonnad head tulemust saada.

  1. voor. Kanada tiim Saguenay: 14:16
  2. voor. Hiina tiim Shanxi: 13:17
  3. voor. Hiina tiim Peking University 7:23
  4. voor. Hiina tiim Jinying: 16:14
  5. voor. Šoti tiim Goodman: 22:8
  6. voor. Hiina tiim Beijing Alley: 16:14
  7. voor. Kanada tiim A-team: 21:9

Viimases matšis võtan oma süüks, et võidusumma ei olnud 25:5. Nimelt mängisid vastased 5 geimi, millest kolm läks taha ja kaks tuli välja. Võite proovida arvata, millised kaks ma ära kruvisin. Kuna üks neist tuli ületihiga, panin magama 13 impi.

Vanarahva tarkus: ära kontreeri vastase väljatulevaid geime.

(Minu vabanduseks peaksin lisama, et mõlemas neist otsustas Andres vee segamiseks oma nullilähedast lehte tugevamaks pluhvida, et vastaseid geimist eemal hoida. Vastased teda uskuma ei jäänud, küll aga mina, lihtsameelne ja usaldav, nagu ma olen.)

Nüüd siis paar sõna kommentaariks Pihlalt:

Alati leidub mõni võistkond, kes peab endale nimeks võtma A-team. Meie läksime lauda lootuses leida sealt Hannibali ja Murdochit, aga olid hoopis keskealised kanaadakad. Pidime peaaegu juba kohtuniku kutsuma.

Oma Kanada onu peale vihastasin ma ennast herneks. Istub tüüp lauas sellise laia lehe näoga, et jaa, väiksed tšuktsid, mina olen nii kõva, et peaksin tegelt hoopis openi finaali praegu mängima, aga miskipärast olen siin teiega kabetamas. Ja pärast teist jagu, kus tädi mulle topeltlöögiga geimi välja andis, pidas ta vajalikuks oma partnerile seletada: „The contract was cold, but the girl lost it. They keep giving us points and you keep tossing them back!” No vaadake ise, kustotsast see leping „cold” oli:

4S

Lauas:

Xxxxx

Axx

Jxx

Ax


Ja käes:

AQxxx

KJx

Kxx

Xx

Avakäiguks tuli ärtu ja selgus, et mutt on lõikes. Pajakunn on taga duublis, ruutuäss on kunni ees kolmandas, mutt on teises käes neljandas. Lihtsalt pean ära andma paja kuninga, ühe risti ja kaks ruutut. Ei tea, kas onu oli lihtsalt loll või tahtis ta mind ja Indrekut sellega närvi ajada, et nagu ma oleks lepingu taha patserdand. Ülimalt ebaviisakas on selline vastaste mängu kommenteerimine nagunii. Tuul ja Andres muidugi topeltlööki ei andnud, nii et see leping läks teises lauas taha.

Harva on mõni võit mind rohkem rõõmustanud, kui selle ülbe onkli tuuseldamine.

Palju õnne tänastele sünnipäevalistele Kailule ja Sädemele.

No comments: