Sunday, October 5, 2008

Võistlev pakkumine kõrgetel korrustel

Täna viimases matshis sattus kaks jagu, kus mul tuli otsustada, kas pakkuda 4S peale 5H või mitte. Jaod olid järgmised:

1) Meie tsoonis, vastased mitte

QJx

KTxxx

AKxxx

-

Ja pakkumine läks (mina avan)

1H (1S) 4H (4S)

?

Lisanüanss on see, et meil Indrekuga on kokkulepe, et otsene tõste ei käivita sundivat passi.

2) Kõik tsoonis

xx

AQxxx

Ax

Qxxx

Ja pakkumine:

1H (2H*) 4H (4S)

p (p) ?

*avangujõuga, 5-5 pada ja ruutu

Et siis mida lugejad teeksid sellistes olukordades? Mina otsustasin mõlemal korral kaotava variandi kasuks. Alguses oli väga kurb, sest ülejäänud tiim väitis, et nemad oleks võitva variandi valinud. Siis kurtsin aga Laurile oma muret ja tema ütles, et oleks vist pakkunud nagu minagi. See tegi mul tuju palju paremaks, vähemasti ei ole tegemist elementaarse otsusega.

Tuul nüüd lubas natuke kirjutada mitte-bridge-muljeid ka.

Pihel

1 comment:

elin said...

Mis see õige variant siis oli? Mina esimeses oleks tõstnud ja teises mitte. Aga ütle võitev variant ka :)
PS alati ei saa millegipärast commentse salvestada